Valittu määrä ylitti varastosaldon

Siirry ostoskoriin
Avaa muistilista
Ladataan...

Tilaa uutiskirje

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat sähköpostiisi tietoa kampanjoistamme, erikoistarjouksia ja muita jännittäviä uutisia!

Kirjaudu

Huom!

Uudistimme verkkokauppaamme, tästä johtuen vanha salasana ei enää toimi. Uuden salasanan saatte klikkamalla "Unohditko salasanasi" linkkiä

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Selaa tuotteita  

Hudomi Oy:n toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Hudomi Oy:n (Y-tunnus: 2493796-5) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.

 

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


Toimitusaika

Tilaukset pyritään postittamaan viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä Postin Priority kirjeenä. Posti lupaa että lähetys on perillä pääsääntöisesti toiseen arkipäivään mennessä postituksesta. Hudomi Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.


Toimitustavat

 

Ilmainen toimitus

Tuotteet toimitetaan Postin palveluita käyttämällä, ellei toisin sovita. Yleensä kirjelähetyksenä suoraan vastaanottajan osoitteeseen. Postiennakkotilaukset joutuu noutamaan postista, kuten myös tosi isot tilaukset, koska ne toimitettaan postipakettina. Jos tilausta ei noudeta Postista ja se palautuu meille, veloitamme tästä 5 euroa palautuskuluja toimituskulujen ja materiaalien kattamiseksi.

Minimitilaus on 5,00€.

 

Toimitus Postiin tai Postin automaattiin

Voi valita toimitustavaksi myös toimituksen Postin toimipisteeseen tai Postin automaattiin. Tällöin tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin pisteeseen. Jos tilausta ei noudeta Postista tai automaatista ja se palautuu meille, veloitamme tästä 10 euroa palautuskuluja toimituskulujen ja materiaalien kattamiseksi. Jos tilaus palautetaan, emme hyvitä toimituskulua. 

Vaikka tilaisitkin tilauksen Postin toimipisteeseen tai automaattiin ja päätät vaihtaa tai muuten palauttaa sen, tulee palautus tehdä asiakaspalautuskirjeenä, ei pakettina. Kts. palautusohjeet. 

Hudomi Oy ei ole vastuussa Postista itsestään johtuvista muutoksista, kuten tilanteista joissa automaattiin toimitus on estynyt valitun automaatin ollessa toimitushetkellä täynnä. Ongelmatilanteissa asiakkaan tulee olla yhteydessä Postin asiakaspalveluun: https://posti.fi

 

Nouto Varkauden myymälästä

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa ja noutaa sen Varkauden myymälästä. Varaudu todistamaan henkilösyytesi ja ota mukaan tilausnumero.

 

 


Maksutavat

 

PayTrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa myös saeuraavilla korttimaksutavoilla:

Visa

Mastercard

American Express

MobilePay

 
 

Collector Lasku/Osamaksu

 

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Jotta voisit maksaa laskun osamaksulla ja solmia tililuottosopimuksen, sinun täytyy maksaa vähimmäissumma laskun eräpäivään mennessä sekä allekirjoittaa luottosopimus Collector Bankin kanssa. Katso osoitteesta (oma.collector.fi) miten allekirjoitus tehdään.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

 

 

Lasku

Vain yrityksille ja yhteisöille. Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla. Alle 40 euron laskuille lisätään 4,00 euron pienlaskutuslisä.

 

 

Klarna

 

Klarna tili - maksa erisssä alkaen 9 €/kk

Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä

Kuukausierä on vähintään 9 € tai 1/24 kokonaissummasta

Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttitietojasi

Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa

Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan kerralla

Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle

Tilinhoitomaksu on 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lain mukaisesti. Henkilötietoja käytetään henkilön tunnistamiseen, asiakasanalyysien ja luottokelpoisuusarviointien tekemiseen sekä markkinointitarkoituksiin. Asiakashallinnollisista syistä, henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona.

Klarna Tilin käyttöön sovelletaan Klarnan yleisiä ehtoja, jotka löydät täältä.
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Klarna Lasku - 14 vrk maksuaikaa

Osta nyt, maksa toimituksen jälkeen!

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi ja saat aina tilaamasi tuotteet, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

Saat aina tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat niitä

Maksuaika on aina vähintään 14 vuorokautta

Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus*

Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi

Laskutusmaksu on 3,40 € per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 7,50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden. Tämä edellyttää joissain tapauksissa luottotietojen tarkistamista.

Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja henkilön tunnistamiseen, asiakasanalyysien ja luottokelpoisuusarviointien tekemiseen sekä markkinointitarkoituksiin. Asiakashallinnollisista syistä, henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona.

* Ei koske kaikkia tuotteita, kuten esim. lentolippuja, mittatilaustuotteita ja tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.

Paypal

PayPal-palvelussa ostokset voi maksaa PayPal-tunnuksilla tai luottokortilla (Visa / MasterCard / American Express).

Lisätietoa palvelusta: www.paypal.com

 

Postiennakko

Tilatessasi postiennakolla, maksat tilauksen postissa kun noudat tilauksen. Postiennakkomaksusta peritään 7 € maksutapamaksu. Jos tilaus palautetaan, emme hyvitä maksutapalisää. 

Jos postiennakkotilaus palautuu noutamattomana, asiakkaan seuraavaa tilausta ei enää toimiteta postiennakolla vaan seuraava tilaus täytyy maksaa jollain muulla toimitustavalla.

 


Palautukset

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Huomioithan ettei postiennakkopakettien noutamatta jättäminen riitä tilauksen peruutukseen, vaan edellyttää yhteydenottoa asiakaspalveluumme.

Palautettavien tuotteiden ja niiden pakkauksien tulee olla siinä kunnossa kun ne olivat vastaanotettaessa, jotta palautus on mahdollista hyvittää kokonaisuudessaan. Kuluttajansuojalain mukaisesti tuotteeseen on lupa tutustua samalla tavalla kuin myymälässä. Jos palautuneessa tuotteessa havaitaan käytönjälkiä kuten sinettien rikkoutuminen, on kuluttajalla velvollisuus vastata tuotteen arvon alenemisesta. Mikäli palautunut tuote todetaan kokonaan myyntikelvottomaksi sen käytön johdosta, on kuluttajalla velvollisuus vastata tällöin tuotteesta koko sen arvon edestä.

Jos tilauksen arvo alenee palautustilanteessa alle kaupanpäällisen rajan, tulee myös kaupanpäällinen palauttaa. Mikäli kaupanpäällistä ei palauteta palautuksen yhteydessä, vähennetään kaupanpäällisen arvo hyvitettävän tuotteen arvosta. Mikäli kaupanpäällinen palautetaan eri palautuksena, veloitamme tästä 5 euron posti-/käsittelymaksun. Mikäli tilatessasi olet saanut jonkun tuotteen ilmaiseksi esim. osta 3, maksa 2 kampanjalla ja palauttaessa kampanjan raja ei enää täyty, muuttuu myös se ilmainen tuote maksulliseksi. Kuten myös jos olet saanut jonkun alennusprosentin, kun tietty hintaraja on ylittynyt, eikä ylitykkään enää palautuksen jälkeen, tällöin alennus lasketaan uusiksi kyseisellä summalla, jolloin myös alennusprosentti voi tippua tai alennus kadota kokonaan, jos alennukseen oikeuttava raja ei enää täyty.

Erikoistapauksia, jolloin tuotteilla ei ole palautusoikeutta:

  • Tuote on tilaustuote: täysin asiakkaan toiveiden mukaan erikseen tilatulla tuotteella ei ole palautusoikeutta
  • Poistomyyntituotteilla, joita myydään varastontyhjennyksessä tms. ei ole palautusoikeutta. 

 

Palautusohjeet

Palautus on maksutonta, kun lähetät ne alaolevien ohjeiden mukaisesti.

Huomaa kuitenkin, että tilaus palautuu meille hitaammin, kun mitä sait sen ja lisäksi palautuskäsittelyssämme voi kestää joitakin päiviä. Jos haluat vaihtaa tuotteen nopeasti, suosittelemme, että teet uuden tilauksen, palautat sen mitä haluat vaihtaa. Liitä tällöin  mukaan tilinumeron, niin saat siitä rahat tilillesi.

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Suosittelemme vertaamaan tuotetta ensin silmämääräisesti että se on sopiva. Varsinkin näytönsuojia ja panssarilaseja asentaessa, koska niitä ei voi enää myydä,  jos ne on kertaalleen asennettu.

Veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutuneet kulut.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Kirjoita allaoleva osoite palautuskuoreen, niin palautus löytää meille.

Hudomi Oy
Relanderinkatu 55
78200 Varkaus
Finland

Kirjoita palautuskuoreen vielä ASIAKASPALAUTUS 632066, niin lähetys saapuu maksuttomana palautuskäsittelyymme. 

Palautus tulee aina tehdä asiakaspalautuskirjeenä (ilman lisäpalveluita), EI asiakaspalautus 14 pakettina. Kirje saa olla maksimissaan 3cm paksuinen, kuten se oli saapuessaankin. Mikäli palautusohjeita ei ole noudatettu ja tästä syntyy ylimääräisiä kustannuksia, ne veloitetaan kokonaisuudessaan asiakkaalta, vähintään 5 euroa. 

Emme lunasta postiennakkopalautuksia.

Vie palautuskuori Postiin ja pyydä palautuksesta kuitti.

Jos vaihdettava tuote on kalliimpi, voit maksaa hintaerotuksen seuraavilla tiedoilla tilillemme.

Saaja: Hudomi Oy
IBAN: FI60 4108 0011 4252 23
BIC: ITELFIHH
Viesti: Lisämaksu vaihdettavaan tuotteeseen. Tilausnumero: <kirjoita tähän tilauksen numero>

Toivomme että palautus on pakattu asianmukaisesti ja siististi joko saapuneessa kuoressa tai pahvilaatikossa, paketissa mahdollisesti mukana olleiden pehmusteiden kera. Ellei kuori tai paketti ole tallella, palautuksen tulisi olla mahdollisimman tiiviisti pakattu jotta kaikki palautuvat tuotteet kestäisivät mukana.

Viedessäsi palautusta Postiin, pyydäthän palautuksestasi kuitin katoamisen varalta. Säästä palautustositetta hetken aikaa, tai siihen saakka kunnes olemme hyvittäneet mahdollisen maksunpalautuksen tilillesi.

Käsittelemme palautukset niiden saapumisjärjestyksessä ja mahdollisimman pikaisesti. Palautamme maksunpalautukset kertaerinä, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa peruutusilmoituksen vastaanottamisesta ja tuotteen palautuksesta.

Asiakaspalautus kirjeenä on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

 


Rekisteriseloste

  1. Rekisteriseloste
    Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste
  2. Rekisterinpitäjän nimi
    Hudomi Oy (2493796-5)
  3. Rekisterin nimi
    hudom.fi-verkkokaupan käyttäjärekisteri.
  4. Tietojen käyttötarkoitus
    Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon ja asiakasyhteydenpitoon. Rekisterin tietoja voidaan myös käyttää Hudomi Shopin omaan suoramarkkinointiin ja tiedottamiseen, jollei asiakas ole tiedottamista ja suoramarkkinointia kieltänyt.
  5. Rekisterin tietosisältö
    Käyttäjärekisteri sisältää seuraavat tiedot: käyttäjätunnus, salasana, etunimi, sukunimi, yritys, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
  6. Yksityisyyden suoja
    Käyttäjätietoja ei luovuteta ulkopuoliselle taholle. Tietoja ei myydä, käytetä jakelulistoihin tai muuhun tarkoitukseen kuin maksun suorittamiseen tai palvellaksemme asiakasta. Tietoja voidaan kuitenkin luovuttaa viranomaisille voimassa olevan lainsäädännön sallimissa ja velvoittavissa rajoissa.
  7. Rekisterin suojaus
    Rekisterin käyttöoikeus on vain Hudomin henkilöstöllä. Rekisteri on salainen, eikä se ole julkisesti nähtävillä.